LOADING

Type to search

Namiot automatyczny jako funkcjonalna reklama?

Biznes

Namiot automatyczny jako funkcjonalna reklama?

CKA marzec 15, 2022
Share

Promocja firmy jest bardzo istotnym elementem procesu jej rozwoju. Dobry marketing nie tylko dba o właściwą ekspozycję produktów i usług. To także najlepsza droga do pozyskania nowych klientów.

Istnieje wiele narzędzi wykorzystywanych w procesie marketingu, lecz tego czego nie powinno zabraknąć każdej firmie to namioty automatyczne z reklamą. Są niezwykle funkcjonalnymi narzędziami służącymi zarówno w pomieszczeniach jak i w plenerze.

Rodzaje namiotów reklamowych

Firmy zainteresowane nabyciem namiotu reklamowego mogą wybierać spośród trzech opcji. Wszystko zależy od tego, jaka będzie jego najważniejsza rola. Na rynku dostępne są:

– namioty bankietowe — charakteryzują się dużym rozmiarem. Posiadają spadziste dachy oraz mają możliwość łączenia kilku elementów. Zapewniają organizację dużych wydarzeń takich jak eventy firmowe, bankiety czy uroczystości rodzinne. Pozwalają na urządzenie spotkań na zewnątrz bez obawy o zmienne warunki atmosferyczne.

– namiot handlowy — występuje w wielu formach. Jego najważniejszym zadaniem jest wrócenie uwagi klienta. Posiadają różne kształty oraz możliwości zabudowania. Chcąc wyeksponować produkty, może namiot bardziej odsłonić.

– namioty automatyczne — ich największą zaletą jest szybkość złożenia. To sprawia, że są bardzo funkcjonalne i można się z nimi łatwo przemieszczać. Ma to duże znaczenie gdy firma często uczestniczy w imprezach plenerowych.

Namioty automatyczne reklamowe — zalety

Największą zaleta namiotów automatycznych jest ich funkcjonalność. Pozwala ona na połączenie kilku różnych funkcji namiotu w jednym miejscu. Przede wszystkim gwarantują one dużo miejsca na umieszczanie informacji reklamowych firmy. Logo, hasła reklamowe lub obrazy umieszczone na ściankach namiotu szybko przykuwają uwagę klientów. Można w nich także bezpiecznie prezentować ofertę handlową. Regulowane ścianki pozwalają na mniejsze lub większe osłonięcie stoiska. Reklamowy namiot automatyczny to idealny punkt informacyjny dla klientów, którzy chcą zaczerpnąć bardziej szczegółowej wiedzy o produkcie lub usłudze.

Namiot reklamowy — idealne rozwiązanie w plenerze

Producenci namiotów reklamowych w swoich ofertach jak np. https://magdal.pl/oferta/nosniki-reklamy/namioty-automatyczne/ projektują je w taki sposób, by wytrzymywały każde warunki atmosferyczne. Materiał, z którego wykonane są ścianki oraz dach namiotu są odporne na wysoką temperaturę, oraz silne promieniowanie słoneczne. Ich produkcja jest zgodna z wymogami klasy B1. Wytrzymały szkielet namiotu z powodzeniem uchroni przed wiatrem, a nawet deszczem. Całość materiałów wykorzystana do ich wykonania jest całkowicie ekologiczna.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment